Internet Explorer adopta o mascota anime pentru promovare

de: Radu Neagu
10 11. 2013

Urmând un exemplu solid al companiilor ce folosesc o mascotă pentru promovarea unor produse, Microsoft s-a decis ca e timpul să personalizeze puțin imaginea lui Internet Explorer.

Mozilla folosește de exemplu vulpea roșie de la momentul lansării, făcându-l destul de vizibil pentru utilizatori care asociază automat mascota cu browser-ul respectiv. Pentru Firefox Live au fost folosiți de exemplu doi pui de urși Panda Roșu. Logo-ul Internet Explorer este de asemenea sugestiv însă îi lipsește personalitatea. Noua mascotă pentru Internet Explorer este un caracter anime, și cel mai probabil campania se adresează mai mult utilizatorilor din Asia.

Inori Aizawa este numele ei și are pagina proprie de Facebook. În cadrul acesteia Inori se introduce ca fiind o reprezentare artistică a browserului în cauză, îl are pe Hikaru, mascota platformei Silverlight, listat ca vărul ei, și spune că este apropiată de Nanami, Windows 7, și Yuu și Ai, Windows 8, ambele mascote ce reprezintă sistemele de operare menționate.

În descrierea personală spune că îi place browsing-ul pe internet, HTML5, Karaoke, pisicile și înghețata de mentă, nu că ar fi prea relevant. Interesant este că vârsta ei este de exact 18 ani, aniversarea fiind pe data la care Internet Explorer a fost prima dată lansat, pe 16 August 1995. Mascota declara că a fost într-adevăr mai lentă și puțin împiedicată, însa s-a maturizat acum și este mult mai încrezătoare în abilitățile sale.